Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עולם

המותגים

לעיצוב הבית

Riviera

ממוקמת בקומת עיצוב 1

חברה ותיקה ומובילה בתחום עיצוב וייצור ארונות בפריסה ארצית, הדוגלת בשילוב טכנולוגיות ייצור ובקרת איכות מתקדמות ומבטיחה ללקוח הנאה מושלמת מהמוצר הסופי, איכות ושירות ללא פשרות. בקולקציית החברה מגוון ארונות הזזה, פתיחה וארונות בהתאמה אישית לפי צרכי לקוח/ מעצב הפנים.

דלתות חמדיה

ממוקמת בקומת עיצוב 1

דלתות חמדיה מציעה מגוון דלתות כניסה ופנים במגוון סגנונות עיצוב: מודרני, כפרי, אלגנטי, מינימליסטי ועוד. לאחרונה השיקה קולקציות ייחודיות של דלתות כניסה ופנים המשלימות זו את זו למראה אחיד מהכניסה ועד החדרים. דלתות חמדיה פיתחה פטנט בינלאומי לדלתות פנים אקוסטיות בשם ULTRA QUIET, היוצר סינון רעשים בעוצמה של עד 33 דציבלים. מוזמנים לאולם התצוגה שלנו במתחם סוהו כדי להתרשם, להתרגש וליהנות ממגוון הדלתות שלנו.

Rossetto

rossetto

ממוקמת בקומת עיצוב 2

רשת רהיטי רוזטו, שהוקמה בשנת 1978, מאגדת אוסף של מותגי בית בלעדיים המיובאים מאיטליה ומגרמניה. החברה מציעה קשת רחבה, כמעט אינסופית, של קולקציות רהיטים, על פי שפה ייחודית לכל מותג.
קליל

קליל

ממוקמת בקומת עיצוב 1

חברת קליל מובילה את תחום החלונות בישראל עם מגוון רחב ואיכותי לכל פרויקט ומעניקה 7 שנות אחריות.

שוורץ הום קולקשיין

שוורץ

ממוקמת בקומת הקרקע

שוורץ הום קולקשיין היא רשת עם מוניטין רב שנים אשר מתמחה בעיצוב הבית מהפריטים הגדולים ועד לפריטים הקטנים אשר נותנים את המגע והיופי – כל זאת בסגנון זוהר ,אלגנטי ועדכני . הרשת מציעה מבחר רב של ספות , כורסאות, שולחנות , קונסולות , שידות , מראות , גלריית תמונות ופרטי עיצוב ואווירה בסגנונות שונים כי אצל שוורץ המגע הסופי עושה את ההבדל.

איטלסופה

ממוקמת בקומת עיצוב 2

חדרי מגורים, שולחנות אוכל וחדרי שינה - קולקציה שעוצבה עבור אלו שלא מפחדים לחלום. הפתיחה בקרוב!

Simmons Gallery

ממוקמת בקומת עיצוב 1

סימונס גאלרי מעניקה ללקוחותיה חווית שינה מתקדמת הכוללת אולמות תצוגה מרווחים, ליווי אישי על ידי יועצי שינה מקצועיים, ומוצרים איכותיים שיעניקו לכם שנים של נוחות ופינוק. ​סימונס גאלרי מציגה את מוצרי היוקרה והאיכות של המותג סימונס: מערכות שינה מתכווננות, מזרני סימונס וביוטירסט ייחודיים, ספות נוער מעוצבות ופתרונות אירוח למגוון שימושים.

מנדלבויים

ממוקמת בקומת עיצוב 2

אחים מנדלבוים בע"מ נוסדה בתל אביב ב 1932- והיא מוותיקות יצרני המזרנים בישראל, עם 3 דורות של לקוחות מרוצים , מנדלבוים MD משתמשת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר מתוך אמונה שהאיכות נמצאת בפרטים הקטנים.החברה מייצרת בעצמה את חומרי הגלם במפעלה, ונבדלת בכך ממירב הגורמים בענף אשר למעשה קונים

Simply Wood

ממוקמת בקומת עיצוב 2

פשטות, איפוק וטבעיות הם הערכים אותם מייצגת Simply-Wood. מחברת העיצוב המובילות בישראל בתחום עיצוב הפנים ובתחום רהיטי העץ במיוחד, מזה 24 שנים.

מספרת עומרי פרץ

שעות פתיחה : ‏יום ראשון‏: ‏‏9:00‏ - ‏20:00 ‏יום שני‏: ‏‏9:00‏ - ‏14:00‏‏ ‏יום שלישי‏: ‏‏9:00‏ - ‏20:00‏‏ ‏יום רביעי‏: ‏‏9:00‏ - ‏20:00‏‏ ‏יום חמישי‏: ‏‏9:00‏ - ‏20:00‏‏ ‏יום שישי‏: ‏‏9:00‏ - ‏15:00‏‏ ‏שבת‏: סגור

אסף EXPO

ממוקמת בקומת עיצוב 2

מזה כעשרים שנה אנו עוסקים בעיצוב וייצור ישראלי איכותי. אמינות, איכות ושירות ללא פשרות, ותק רב ומוניטין מלווים את החברה במשך שנים רבות. מדובר בבית לאלפי לקוחות חובבי עיצוב פנים, אדריכלות ואומנות. תוכלו למצוא אצלנו ריהוט קלאסי ומודרני, מגוון רחב של סלונים, פינות אוכל, מזנונים ועוד. כל אלה, בשילוב של איכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים ובליווי צוות מקצועי.

רהיטי דורון

רהיטי דורון מלווים משפחות ישראליות כבר עשרות שנים, ומעצבים את הרהיטים שלנו מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בדיוק לפי הצרכים שלכם. אנו יודעים שרהיט הוא הרבה מעבר לפריט עיצובי או פונקציונלי, הוא חלק מסיפור, ואנחנו כאן כדי לאפשר לכם להפוך את הסיפור שלכם למציאות. אנו מציעים ללקוחותינו חדרי ילדים ונוער, מיטות ילדים, מיטות נוער, שולחנות עבודה, ארונות קיר, ארונות הזזה, ארונות אמבטיה, חדרי ארונות, ובקרוב גם מטבחים.

בית אומנות העץ

ממוקמת בקומת עיצוב 2

בית אומנות העץ מתמחה בבניית ארונות הזזה וחדרי ארונות מכל הסוגים, החברה שמה דגש על חדשנות ואיכות. החל ממנגנונים שקטים המונעים טריקה ועד שילוב של מסכים חכמים ומערכות אודיו ושליטה מתקדמות.

רהיטי פסטל

חשמל נטו

ממוקמת בקומת קרקע

רשת חשמל נטו פועלת בענף מוצרי החשמל הביתיים משנת 2006 כרשת מתמחה בהתאמת מוצרי החשמל באופן מיטבי לצרכי הלקוח כאשר הערכים: אמינות, שירות ברמה גבוהה ומקצוענות הם נר לרגלי כלל העובדים.

יעד פרזול

ממוקמת בקומת עיצוב 2

יעד פרזול ועיצוב הבית מכילה מגוון מוצרים לבית. החל מפרזול, ידיות, אביזרי אמבטיה ועד פריטים קטנים ומעוצבים שמשדרגים את חלל הבית.

Cassias

ממוקמת בקומת עיצוב 2

קאסיאס היא רשת עיצוב לבית המתמחה ביבוא כיסאות, פינות אוכל, כיסאות בר ,כורסאות ושולחנות איכותיים. בחנות תמצאו היצע עצום של כיסאות במגוון סגנונות, סוגים, גדלים, צבעים וצורות. מעל 500 דגמים במגוון!

סינמה

ממוקמת בקומת עיצוב 1

חנות לרהיטים מעוצבים מעץ באיכות הגבוהה ביותר בישראל: מזנונים מעוצבים, מסגרות, פינות אוכל, כיסאות ומערכות ישיבה.

פריד

ממוקמת בקומת עיצוב 2

רשת פריד היא חברה כחול לבן המייצרת את רוב מוצרי הטקסטיל שלה במפעל בארץ. לחברה ניסיון והתמחות במוצרי שינה בין למעלה 50 שנה. כמו כן החברה משווקת מוצרי טקסטיל ועיצוב לבית ברשת חנויות מפעל הפרוסה ב- 18 סניפים ברחבי הארץ ומציעה לקהל לקוחותיה את התענוג להתפנק במוצרים איכותיים לשינה טובה ולעיצוב הבית במחירים ישירים מהיצרן לצרכן.

צמר שטיחים יפים

ממוקמת בקומת עיצוב 2

רשת משפחתית עם מסורת ואהבה של מכירת שטיחים. דור שלישי לאומני השטיחים בעבודת יד בישראל, החברה מציעה מבחר עצום של שטיחים בעבודת יד ובעבודת אריגה, שטיחים אוריינטליים שבטיים, קלאסיים ומודרניים.

שבירו

ממוקמת בקומת עיצוב 1

רשת שבירו  מחוייבת להוביל את שוק ריהוט הגן בישראל מתוך שאיפה לחדשנות, איכות ושירות אישי המייצר חווית אירוח מושלמת ללקוח בגינה בהתאמה אישית לצרכיו ולסגנון האירוח שלו.

שמרת הזורע

ממוקמת בקומת עיצוב 1

שמרת הזורע רשת הרהיטים ועיצוב הבית, השורשית והאיכותית ביותר בישראל. מזה עשרות שנים שומרת החברה על מיקומה כמותג הישראלי המוביל בתחומי העיצוב, האיכות, הידע, המסורת והניסיון הרב בעץ. שמרת הזורע מעניקה לך חווית קניה, שירות הגון, ידע מקצועי וקולקציית רהיטים ואביזרי עיצוב עשירים ומגוונים, לצד מחירים הגונים השווים לכל כיס.

חלום תאורה

ממוקמת בקומת עיצוב 1

בחלום תאורה מאירים לכם את הבית ומגשימים לכם חלומות. השילוב של תאורה באיכות גבוהה עם 40 שנות ניסיון בתחום מאפשר לנו להתאים לכם תאורה ייחודית לבית או לעסק. ניתן לבצע צביעת גופי תאורה, הארכת חוטים לחללים גבוהים, ייצור גופי תאורה מיוחדים לפי מידות והתאמה מלאה לדרישות הלקוח, המעצב או האדריכל.
דילוג לתוכן